Adobe Acrobat koulutus ja konsultointi

Adobe Acrobat on pdf -dokumenttien luontiin, muokkaukseen ja tarkastuksiin tehty ohjelma. Acrobatin avulla voit esimerkiksi julkaista dokumenttejasi verkossa ja tehdä niistä tarvittaessa saavutettavia, tehdä sähköisesti täytettäviä lomakkeita, tallentaa dokumentteja pdf -muotoon ja jopa tulkita skannattua tekstiä ocr -ominaisuuden avulla.

Kurssilla opit esimerkiksi:

  • Adobe Acrobat käyttöliittymä
  • pdf -tiedostojen teko eri tarpeisiin
  • erillisten pdf -tiedostojen yhdistäminen ja järjestäminen
  • pdf -tiedostojen muokkaus ja korjailu
  • kommentointityökalut
  • lomakkeiden tekeminen
  • sähköiset allekirjoitukset
  • painovalmiin pdf -dokumentin tekeminen ja tarkastus
  • kirjanmerkit ja sähköisen dokumentin hakutoiminnot
  • tiedoston koon optimointi
  • ocr
  • standardit
  • salaus ja käyttöoikeudet
  • saavutettava pdf

Kurssi suunnitellaan aina asiakaskohtaisesti, jolloin sisältö vastaa tehokkaasti tavoitteitasi.

Koulutuksen hinta on 690 € / päivä + alv. henkilömäärästä riippumatta.
Matkakustannukset laskutamme toteutuneen mukaan.