Adobe Acrobat koulutus

Acrobatin avulla voit esimerkiksi julkaista dokumenttejasi verkossa, luoda painokelpoista materiaalia, tehdä sähköisesti täytettäviä lomakkeita, skannata dokumentteja ja jopa tulkita skannattua tekstiä ocr -ominaisuuden avulla.

Kurssilla opit esimerkiksi:

  • Adobe Acrobat käyttöliittymä
  • pdf -tiedostojen teko eri tarpeisiin
  • erillisten pdf -tiedostojen yhdistäminen ja järjestäminen
  • pdf -tiedostojen muokkaus ja korjailu
  • kommentointityökalut
  • lomakkeiden tekeminen
  • sähköiset allekirjoitukset
  • painovalmiin pdf -dokumentin tekeminen ja tarkastus
  • kirjanmerkit ja sähköisen dokumentin hakutoiminnot
  • tiedoston koon optimointi
  • ocr
  • standardit
  • salaus ja käyttöoikeudet

Kurssi suunnitellaan aina asiakaskohtaisesti, jolloin sisältö vastaa tehokkaasti tavoitteitasi.

Koulutuksen hinta on 650 € / päivä + alv. henkilömäärästä riippumatta.
Matkakustannukset laskutamme toteutuneen mukaan.